Novosti
22.09.2021.

Najveći sajam hrane od 9. do 13. oktobra u Kelnu

Anuga je otvorena za kupce, trgovce, dobavljače i tehnologe

"Dakle, bićemo najveći sajam u Evropi - ako ne i u celom svetu - nakon ponovnog pokretanja sajamske industrije. Sajam će biti održan u 11 hala. Ovaj dobar odziv potvrđuje koliko se industrija raduje ovogodišnjoj Anugi kao najvažnijem sajmu hrane i pića nakon duže apstinencije ", objasnio je Gerald Bose, predsednik i glavni izvršni direktor kompanije Koelnmesse GmbH, na poslovnoj konferenciji Anuge.

Oko 12 posto prostora štanda zauzimaju domaći izlagači, a 88 posto strani izlagači. Deset zemalja sa najvećim brojem izlagača dolazi iz Belgije, Nemačke, Francuske, Grčke, Italije, Holandije, Poljske, Španije, Turske i SAD -a.

Brojni poznati kupci i distributeri hrane iz preko 50 različitih zemalja već su potvrdili svoje prisustvo. Između ostalih, ALDI Einkauf SE & Co. oHG, Eismann Tiefkuhl-Heimservice GmbH, Gate Group (ranije LSG Group), Metro AG, REVE Group Buiing GmbH, kao i Supermarketfoods Asia i Vorld Finer Foods.

Vodeći globalni sajam hrane i pića po prvi put kroči novim putevima sa svojim hibridnim konceptom za sajam, koji predviđa da fizička trgovina na licu mesta u Kelnu bude dodatno poboljšana digitalnim formatom, Anuga @home. 
Pored izložbenih prostora izložbenih kompanija, digitalnog pandana izložbenog štanda, postoje, specijalizovane etape specifične za ciljnu grupu, poput zone trenda, koje će pružiti vredne informacije i analize o razvoju industrije, kao i zanimljive početne poboljšanja ili panel diskusije. Učesnici sajma mogu se uključiti u široke mogućnosti umrežavanja u različitim specijalizovanim oblastima i oblastima interesovanja po audio, video ili komunikacijskim opcijama.
"Anuga @home će tako okupiti igrače iz celog sveta bez obzira na njihovu lokaciju ili vremensku zonu i stvoriti iskustvo digitalnog sajma na ekranima kod kuće ili u kancelariji. Nadalje, možemo ponuditi našim klijentima mnoštvo novih mogućnosti učešća i postaviti nove standarde u pogledu međunarodnog dosega, generisanja potencijalnih klijenata i umrežavanja u narednim godinama “, naglasio je dalje Bose.
Ovogodišnje izdanje fokusira se na transformaciju hrane, koja je zbog pandemije poprimila još veću brzinu i još jednom je naglasila nestabilnost globalnog ekosistema.
Novi posebni događaji "Anuga Clean Label", "Anuga Free From, zdrava i funkcionalna hrana", kao i format Anuga Meet More Meatless “u okviru Anuga Meat -a prate nove potrebe potrošača i nude kupcima i medijima pregled inovacija proizvoda. 
Anuga 2021 se održava u Kelnu od 9. do 13. oktobra a digitalni format Anuga @home dostupan je od 11. do 13. oktobra.

Napomena: Tekst je preuzet sa: 

https://www.anuga.com/press/press-releases/press-releases-of-anuga/

Slični članci

30.
Mar.
2025.
Novosti
Ultra čisto, visoko koncentrovano, sveže riblje ulje sitnih inćuna iz južnog Pacifika.
30.
Mar.
2025.
Novosti
Koriste se dve vrste organskih oblika magnezijuma (glukonat i taurinat) koji su fokusirani na postizanje najbolje moguće apsorpcije.
23.
Mar.
2025.
Novosti
Kombuha je fermentisani napitak dobijen procesom simbiotske fermentacije crnog ili zelenog čaja uz pomoć SCOBY kulture (Simbiotic Culture of Bacteria and Yea...