Novosti
22.09.2021.

Najveći sajam hrane od 9. do 13. oktobra u Kelnu

Anuga je otvorena za kupce, trgovce, dobavljače i tehnologe

"Dakle, bićemo najveći sajam u Evropi - ako ne i u celom svetu - nakon ponovnog pokretanja sajamske industrije. Sajam će biti održan u 11 hala. Ovaj dobar odziv potvrđuje koliko se industrija raduje ovogodišnjoj Anugi kao najvažnijem sajmu hrane i pića nakon duže apstinencije ", objasnio je Gerald Bose, predsednik i glavni izvršni direktor kompanije Koelnmesse GmbH, na poslovnoj konferenciji Anuge.

Oko 12 posto prostora štanda zauzimaju domaći izlagači, a 88 posto strani izlagači. Deset zemalja sa najvećim brojem izlagača dolazi iz Belgije, Nemačke, Francuske, Grčke, Italije, Holandije, Poljske, Španije, Turske i SAD -a.

Brojni poznati kupci i distributeri hrane iz preko 50 različitih zemalja već su potvrdili svoje prisustvo. Između ostalih, ALDI Einkauf SE & Co. oHG, Eismann Tiefkuhl-Heimservice GmbH, Gate Group (ranije LSG Group), Metro AG, REVE Group Buiing GmbH, kao i Supermarketfoods Asia i Vorld Finer Foods.

Vodeći globalni sajam hrane i pića po prvi put kroči novim putevima sa svojim hibridnim konceptom za sajam, koji predviđa da fizička trgovina na licu mesta u Kelnu bude dodatno poboljšana digitalnim formatom, Anuga @home. 
Pored izložbenih prostora izložbenih kompanija, digitalnog pandana izložbenog štanda, postoje, specijalizovane etape specifične za ciljnu grupu, poput zone trenda, koje će pružiti vredne informacije i analize o razvoju industrije, kao i zanimljive početne poboljšanja ili panel diskusije. Učesnici sajma mogu se uključiti u široke mogućnosti umrežavanja u različitim specijalizovanim oblastima i oblastima interesovanja po audio, video ili komunikacijskim opcijama.
"Anuga @home će tako okupiti igrače iz celog sveta bez obzira na njihovu lokaciju ili vremensku zonu i stvoriti iskustvo digitalnog sajma na ekranima kod kuće ili u kancelariji. Nadalje, možemo ponuditi našim klijentima mnoštvo novih mogućnosti učešća i postaviti nove standarde u pogledu međunarodnog dosega, generisanja potencijalnih klijenata i umrežavanja u narednim godinama “, naglasio je dalje Bose.
Ovogodišnje izdanje fokusira se na transformaciju hrane, koja je zbog pandemije poprimila još veću brzinu i još jednom je naglasila nestabilnost globalnog ekosistema.
Novi posebni događaji "Anuga Clean Label", "Anuga Free From, zdrava i funkcionalna hrana", kao i format Anuga Meet More Meatless “u okviru Anuga Meat -a prate nove potrebe potrošača i nude kupcima i medijima pregled inovacija proizvoda. 
Anuga 2021 se održava u Kelnu od 9. do 13. oktobra a digitalni format Anuga @home dostupan je od 11. do 13. oktobra.

Napomena: Tekst je preuzet sa: 

https://www.anuga.com/press/press-releases/press-releases-of-anuga/

Slični članci

31.
Aug.
2025.
Novosti
Sunim je učestvovao u brojnim intenzivnim meditacijskim povlačenjima, uključujući više od 50 tradicionalnih 90-dnevnih retreatova u najuglednijim zen ...
31.
Aug.
2025.
Novosti
Poznat je po svojoj metodi "Wake-up", koja ljudima pomaže da aktiviraju svoj puni potencijal i počnu živeti u skladu sa svojom dušom
23.
Aug.
2025.
Novosti
Godine 2019. Ninu je put odveo ju je u Indiju, gde je zahvaljujući stipendiji Indijskog veleposlanstva produbila svoje znanje na Sveučilištu SVYA...