Brendovi
19.11.2023.

Nova zemlja

Samo biljke i ništa više

Terranovu je 2008. godine osnovao Stephen Terrass, bivši tehnički direktor jedne od najvećih evropskih kompanija za suplemente. Trenutno obuhvata više od 140 nutritivnih i biljnih proizvoda i jedna je od vrlo malog broja kompanija za suplemente u ishrani širom sveta koje ne koriste nikakva punila, veziva ili druge proizvodne aditive. Takodje, jedan je od još manjeg broja brendova gde je 100% proizvoda pogodan i za vegetarijance i za vegane.

Primarni cilj Terranovinog koncepta formulacije je postizanje maksimalne moguće efikasnosti, svestranosti, čistoće, nežnosti, ravnoteže i, iznad svega, sigurnosti – izbegavanjem sastojaka za koje smatramo da ne spadaju u dodatke (kao što su aditivi); favorizovanjem celih biljnih sastojaka u odnosu na farmaceutske ekstrakte; izbegavanjem prekomernih potencija; i intenziviranjem sinergističkog okruženja u telu za vitamine, minerale, fitonutrijente, itd. Terranovin jedinstveni pristup nutritivnim i botaničkim suplementima se delimično razvio iz Stephenove zabrinutosti zbog pogrešnog „redukcionističkog“ farmaceutskog mentaliteta koji je dominirao većim delom industrije suplemenata. Iako je nekada delio taj mentalitet, Stephen je na kraju shvatio da je „farmaceutikalizacija“ industrije suplemenata u osnovi pogrešna. Znao je da će biti potreban radikalan pomak od načina na koji industrija tipično formuliše i proizvodi proizvode kako bi postigao svoj cilj razvoja proizvoda koji zadovoljavaju njegove lične standarde. Nagrađivani brend Terranova rezultat je ove promene.

Sačuvano u omiljne
Probiotik sa prebiotikom kapsula obezbeđuje 5 različitih vrsta prebiotika, svetski najc...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
2.560,00 RSD
Sačuvano u omiljne
Vitamin C je najjači antioksidans služi za jačanje imuniteta.
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
1.875,00 RSD
Sačuvano u omiljne
Protiv bolova u zglobovima i za bolju pokretljivost.
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
2.270,00 RSD

Slični članci

24.
Dec.
2023.
Brendovi
Čak i danas, ključni deo Scharovog imidža o sebi je njegov metod da identifikuje potrebe tržišta pojedinih zemalja i uvek održava dijalog sa svojim ku...
19.
Nov.
2023.
Brendovi
Procenjuje se da jedna od 100 osoba boluje od celijakije. U Srbiji i više. Zvanično registrovanih je preko 100 000, a nezvanično oko pola miliona ima ...